FAQ2020-05-05T08:34:44+01:00

Veel gestelde vragen / FAQ

Zijn er vertaagde leverings, plaatsingstermijnen ?2020-05-05T07:55:56+01:00

Momenteel zijn er vertraagde leverings-, plaatsingstermijnen.

Dit zijn niet nader bepaald en kunnen dan ook nog wijzigen onder invloed van verschillende factoren.

De leveringstermijn is dan ook in overleg met onze leverancier die 100% Belgisch is en zich dus ook aan de nodige wetgeving dient te houden.

Zodra wij een exacte datum van levering hebben zal onze persoon van de dienst planning contact met u opnemen.

Deze zal dan in overleg met u de plaatsingsdatum vast leggen. Dit zal een 3 tal weken voor de plaatsing zijn dat we u zullen contacteren om verder af te spreken.

 

Worden er nog serices en herstellingen uitgevoerd?2020-05-05T07:55:42+01:00

Ja, deze worden nog uitgevoerd .

U kan het probleem melden via telefoon, mail of dmv het contactformulier.

De persoon die dan verantwoordelijk is voor de services/herstellingen zal u dan ook contacteren om de afspraak in te plannen.

Hier vragen we dan ook de nodige wettelijk bepaalde afstand van 1,5m te behouden .

De opgemaakte servicebonnen vragen we dan ook te ondertekenen met een eigen balpen.

Kunnen wij langskomen in de toonzaal?2020-07-13T07:11:05+01:00

De toonzaal is terug open
Graag herinneren wij U aan enkele aandachtspuntjes voor uw bezoek;

– Kom liefst alleen of enkel met uw partner, wij mogen maximaal 10 mensen ontvangen. Kom bij voorkeur enkel op afspraak.

– Bent U ziek of is iemand in uw gezin ziek, blijf dan thuis. Wij zijn ook bereikbaar via mail of telefonisch.

– Hou U aan de social distancing tijdens uw bezoek. Wij zorgen voor de bescherming en het welzijn van onze klanten en medewerkers met schermen, desinfecterende handgels, ontsmette ontvangstruimtes en mondmaskers indien gewenst.

– Beperk uw bezoeksduur tot een minimum

– Draag het verplichte mondmasker bij uw bezoek

– Ontsmet telkens uw handen bij het binnenkomen en verlaten van de showroom

 

Tot snel!

Kan er nog steeds een offerte opgemaakt worden?2020-05-04T15:43:28+01:00

Er worden nog steeds offertes opgemaakt

Deze kan u steeds aanvragen via mail, telefonisch of via ons contactformulier op deze site

Indien u dit wenst kan er ook iemand langskomen bij u terplaatse om de eerste opmetingen te doen.

Daar wordt wel gevraagd om de nodige afstand die wettelijk is bepaald na te leven.

Kan de defenitieve opmeting doorgaan ?2020-05-05T06:01:18+01:00

Er kunnen opnieuw definitieve opmeting plaatsvinden.

Hierbij wordt ook gevraagd om de wettelijk bepaalde afstand van 1,5m te behouden van onze werknemer.