FAQ2020-11-01T09:36:56+01:00

Veel gestelde vragen / FAQ

Voelt u zich ziek voor of na het bezoek in de toonzaal of bij u ter plaatse?2020-11-01T09:33:55+01:00

Mocht u zich ziek voelen op positief hebben getest op het COVID-19 virus na het bezoek bij ons in de toonzaal of bezoek bij u ter plaatse .

Van vragen we u met aandrang om dit te laten weten aan ons.

Zo kunnen we de nodige maatregelen nemen en correcte afspraken maken met u .

We geven namelijk veel om het welzijn van onze personeelsleden, en trachten deze zo gezond mogelijk te houden in deze moeilijke periode.

Zo is het het aangenamer voor iedereen rondom u en kunnen we samen het COVID virus verslaan.

Gaat de plaatsing/ service herstelling nog door?2020-11-01T09:05:05+01:00

Ja, deze worden nog uitgevoerd .

U kan het probleem melden via telefoon, mail of dmv het contactformulier.

Voor het inplannen van deze data zal u dan gecontacteerd worden door de juiste persoon binnen onze organisatie .

Hier vragen we dan ook de nodige wettelijk bepaalde afstand van 1,5m te behouden of u te begeven naar een andere ruimte waar op dit moment geen werken worden uitgevoerd.

Voelt u zich ziek ? Neem contact op met ons, wij zullen dan ook naar de geschikte oplossing zoeken samen met u .

De opgemaakte bonnen van plaatsing of de uitgevoerde service vragen we dan ook te ondertekenen met uw eigen balpen.

Zijn er vertaagde leverings, plaatsingstermijnen ?2020-11-01T09:07:15+01:00

Momenteel zijn er inderdaad vertraagde leverings-, plaatsingstermijnen.

Dit zijn niet nader bepaald en kunnen dan ook nog wijzigen onder invloed van verschillende factoren.

De leveringstermijn is dan ook in overleg met onze leverancier die 100% Belgisch is en zich dus ook aan de nodige wetgeving dient te houden.

Zodra wij een exacte datum van levering hebben zal onze persoon van de dienst planning contact met u opnemen.

Deze zal dan in overleg met u de plaatsingsdatum vast leggen.

Voelt u zich ziek of bent u getest, hier vragen we dan ook ons te contacteren zodat we kunnen kijken naar een geschikte oplossing samen met u .

 

Kan de defenitieve opmeting doorgaan ?2020-05-05T06:01:18+01:00

Er kunnen opnieuw definitieve opmeting plaatsvinden.

Hierbij wordt ook gevraagd om de wettelijk bepaalde afstand van 1,5m te behouden van onze werknemer.

Kunnen wij langskomen in de toonzaal?2020-11-30T10:35:08+01:00

Ja dat kan!

Bij voorkeur vragen we een afspraak te maken alvorens uw bezoek.

De toonzaal is volledig gesloten voor alle bezoek.

Achter de schermen blijven we wel bereikbaar en blijven we hoe dan ook doorwerken.

Voor al uw vragen, info, etc…. kan u ons bereiken via mail en telefoon.

Kan er nog steeds een offerte opgemaakt worden?2020-11-01T09:15:41+01:00

Er worden nog steeds offertes opgemaakt

Deze kan u steeds aanvragen via mail, telefonisch of via ons contactformulier op deze site.

U wilt de eerste opmeting zelf doen, geen enkel probleem, vul het opmetingsblad zelf in en vul aan met de nodige info voor de opmaak van de offerte. Vergeet zeker niet uw contactgegevens achter te laten.

Hebt u liever dat er een vertegenwoordiger langskomt, geen enkel probleem. Neem contact op met ons en maak een afspraak . Bij het bezoek van onze vertegenwoordiger vragen we dan wel de nodige afstand te bewaren van 1,5 m .

Ga naar de bovenkant